Que si, que no….

Mai es pot dir un NO rotund, per molt que et dolgui.. Eren les 4.30 de la matinada (Sí, som molt matineres :p) i la Reichel em confirmava que no hi podiem anar. Hi ha més dies que llonganisses he pensat i altre cop a dins del llit..
Als 11.30 menjant-me els remordiments m’he llevat decidida a anar-hi, així que carretera i manta. Amunt amunt i més amunt estava, quan la Reichel m’ha trucat que on era… a la vertical li he dit. Espera’m, ara pujo! I dit i fet com una fletxa la tenia a Capdella 😉 
Mentre l’esperava anava contemplant les immenses vistes que arribava a tenir davant meu..


Això és tot el que tenia al meu abast. 
De mentre tenia una petita formiga que anava obrint camí amunt davant meu. Raqueeeel…!!! anava cridant però ella res… amb la seva música i desviant-se del “atajo” que havia agafat jo.. sort n’hi ha que en aquestes terres tots els camins donen al mateix lloc, eh? ejejje
  En tan sols 37 minuts la Reichel s’ha plantat davant meu i costa amunt que fa pujada. Les dos mano a mano ens hem decidit pujar entre vaques i vaquetes fins arribar al peu del Montseny. Realment era increïble tot allò..


No hem acabat de coronar,  però super orgullosa d’haver trobat el camí que tocava avui 🙂 
Eren les 4 de la tarda i ens trobavem al peu de la reina muntanya, però se’ns feia just així que hem decidit, que com que ja ens ho hem patejat pel tort i pel dret (Entre les voltes que jo donava i el pujar al dret de la Reichel) el dia de la cursa ja ens ho acabariem! 😉
El més divertit de tota la crònica? La companyia de la “vaca assassina…”. Realment al cotxe ens en rèiem però quin “cagueeee” que hem passat. Sisisis, veure com una vaca enorme se t’atansa corrent cap a tu i se’t encara fa frente! No sé pas que es creia, però us puc assegurar que anava ben directes a nosaltres, sort n’hem tingut d’aquell tros per poder saltar la roca! La senyora s’ha quedat plantada a dalt mirant…amb mala llet!! 🙂



I bé, fins aquí la crònica d’avui. Un diumenge d’allò més divertit, quan cap de les 2 ens imaginàvem que acabaria així 🙂






Responder

